Tearaway bende en son 2038 e kdr oynadım ama okdr cok bayıyorki annatamam oyuncu kalmıo artık apık sapık oyuncular tsigalko bile bende futbolu bırakmıstı :D adu bıraktı bırakacak
van_hoijdonk cm de 2064'e gelmiştim. forumdaki eski üyeler hatırlar.. bence 2040'tan sonra daha zevkli oluyor.... fm de ise 2008'deyim. hedefim 2100 bu sefer...
Pentagram_15 ben 2020 den sonra sıkılıyorum oyuncuların hiçbirisini tanımıyorum hiçbir istatistik zevk vermiyor bütün kupaları almış oluyorum ve daha küçük bir takımla yeni bir oyuna başlıyorum