Blacky Ya Beyler Ben PES4 1.10 Yamasını Kurunca Oyun Calısmıyor. CrackLiyorum oyun Sistemde Calısıor gozukuor Ama Calısmıyor...
Amorph Aynı sorun bende de var.Hala anlayabilmiş değilim nedenini...2 kere denedim.Herşeyi tam yapıyorum ama oyuna girmiyor.