Arkadaslar Pes 4 u Turkce spıker anlatımlı olması nasıl olurdu.Sonkral bırkac arkadasımız ve ben bu ısı elımızden geldiği kadarı ile yapıyoruz.Ancak İngilizce çeviirilerde problemler yaşıyoruz.ingilizcesi iyi olan arkadaslarımızın sonkral38@hotmail.com veya rahmisehirli@hotmail.com mail adresi ile msn den iletişim kurabilirler.Ne kadar çabuk çeviri yapabilirsek o kadar hızlı çıkartabiliriz buspiker olayını oldukça fazla dosya olduğu için yardım etmek isteyen İngilizcesi iyi olan arkadaslarımızın sonkral38@hotmail.com veya rahmisehirli@hotmail.com mail adresi ile msn den iletişim kursunlar...