musty 0_sound gıbı bı dosya var onun ıcınde ılk 20 dosya falan zate yazıyo menu falan diye- afs3.4le acınca dınleyebılırsın adxe cevırme ısını bende ogrenmek ısterım adxı wawa cevırebılıyorumda wawı adxe cevıremıyorum
Black God Orjinal Mesajı Yazan: musty 0_sound gıbı bı dosya var onun ıcınde ılk 20 dosya falan zate yazıyo menu falan diye- afs3.4le acınca dınleyebılırsın adxe cevırme ısını bende ogrenmek ısterım adxı wawa cevırebılıyorumda wawı adxe cevıremıyorum Sen zoru başarmışsın kolayı soruyon
Joetri Kanaryagücü bi-iki sorum var cevaplarsan çok sevincem, 1-Internetten indirdigimiz yada cdden bilgisayara kopyaladigimiz sarkilar wav formatindamidir digilse nasil bu formata çevrilir? 2-Wav formati nasil adxe çevrilir?
btuncay Orjinal Mesajı Yazan: fb mania bilen yokmu nasil adxe çevrilir? valla bilenlerde söylemiyor ki. kendilerinden başkası yapmasın diye düşünüyorlar galiba.
sseba&lefter adx convertor diye bir program var pes-pcfiles.com da ama program rusçamıdır nedir anlayamadım bir türlü.