Yaw arkadaşlar ben bu Norton 2005 Internet Security denen aleti satın aldım, orijinal yani. Bilgisayara yükledim çalışmadı doğru dürüst, bilgisayar kapatırken hep ccapp sorunu çıkıyordu. Neyse daha az önce format çetim bilgisayara, XP'Nin firewallını disable ettim ve Nortonu bi daha yükledim... ama programlar açılmıyor. Nortonu açamıyorum, daha önceden birdde annemin laptopuna yüklemiştim, sorun ordan olabilirmi? Yani Symantec'in sitelerine bile girdirtmiyor bilgisayar... ne yapacağım? Potansiyel yardımlar için şimdiden teşekürler.