erdal2004 Ağ'da oynarken gol sevincini ve gol tekrarını görmemek için ne yapmalıyız? Halbuki makina ile oynadığında ESC'ye bastığında veya herhangi bir tuşa bastığında tekrarını göstermiyor.
besteci Orjinal Mesajı Yazan: erdal2004 Ağ'da oynarken gol sevincini ve gol tekrarını görmemek için ne yapmalıyız? Halbuki makina ile oynadığında ESC'ye bastığında veya herhangi bir tuşa bastığında tekrarını göstermiyor. Ağda oynarken gol tekrarları geçilebiliyor. Yalnız golü atan tarafın Esc tuşuna basması lazım. Maç sonundaki özet görüntüler de geçilebiliyor. Ama maç içerisindeki faul, ofsayt tekrarlarını geçmeyi henüz başarabilmiş değilim.