sezerbaris Arkadaşlar Ati yeni sürücü paketini(catalyst 4.12) yayınladı ben bugün yeni sürücüleri kurdum ve bütün görüntü sorunlarım düzeldi ekran kartım Ati Radeon 9200
edeoo evet bende 4.12 yi kullanıyorum. Görüntü iyi ancak oyunun screen ayarlarından detail kısmını full yapılırsa saha problemi çözülüyor...
cag1 ati 9600 power colour ekran dalgalanması ve takılmalar oluyor ama sorun herhalde monitörden vestel 17 inc bunun çözümünü bulan varmı veya sorun çözüldü diyenlerin monitörü ne
masterran bende öyle bi sorun yok ekran kartım senin dediğinden.....monitörümse herkese tavsiye debileceğim samsung sync master 753 dfx.....temiz ve orta fiyat bi ürün...
NightWolf15 ya arkadaslar bende ati radeon 7000 64 mb var bu catalyst benim sürücüye uyar nı acaba veya baska yolu varmı oyunu sürücünün directx ve opengl si full da oyunun detail i lowda gayet rahat ve güsel oynuyorum ama bazı stadlarda gercekten takılma problemi yasıorum buna cözüm bilen varsa söyleyebilir mi acaba?
Blacky CATALYST Windows XP Media Center Edition 4.12 - Driver Download Arkadaslar Ati 9200 Serisinin Son Driver'i Bu isimle mi geciyor?
Hami(10) bu konunun başlığıyla çelişkili ki bende vereceğim linkteki habere %100 katılıyorum http://www.merlininkazani.com/news/news_screen.asp?NID=5360