Ben bu spikeri çektim gayet güzel anlatıyo amcam ama onu kurduktan sonra ıyundaki hakemin düdük sesleri topa vurma sesleri falan gitti taraftar sesleride yer yer çok derinden geliyor yokmu bunun çaresi o kadar uğraşıp 170 Mb'lık dosya çek sonra diğer sesleri kaybet olcak işmi be??? :,( :,( :,(