arkadaslar elimde 200 dolar civarında para var ve nasıl bir ekran kartı alsam diye dusunuyorum. gerci bu konu birtcok kez acılmıştır ama ben yine de bi sorayım dedim. sizin onerileriniz nelerdir ve mumkunse ati nvidia taraftarı olmadan yorum yapalım saygılar...