Ben oyunu ilk 1-2 gün üç yıldızla oynadım, kafa kafaya maçlar çıkıyordu. Ama sonra aniden 6 yıldızla oynamaya başladım. Önce yenilmemek için defans yapmayı iyi kavradım, maçları çoğunlukla berabere tamamladım. Sonra taktiklerin ataksal yönleriyle de ilgilendim, şimdi 3 maçımdan 2'sini alıyorum, diğerinde de ya yeniliyorum, ya da berabere kalıyorum, ama asla ezilmek yok.
Oyun o kadar gerçekçi ki taktiğimi rakibe göre doğru seçersem müthiş rahat oynuyorum. Bazı maçlarda ilk yarı pozisyona bile giremiyorum, hatta içimden benim bu maçı değil almam, bu maçta pozisyona girmem bile nerdeyse imkansız diyorum, ama aynı zamanda ilk yarı boyu rakibi bir şekilde çözmüş oluyorum, devre arasında yaptığım taktiksel değişiklik ile sonuca gidiyorum. Aynı şey bilgisayara karşı işlediği gibi herhangi bir kişiyle karşılıklı oynarken de geçerli. Yani bu oyunda sabit taktik yerine oynadığın rakibe göre taktik belirleme çok önemli. Her şey bir anda değişiyor.