oguzkasirga arkadaşlar ya ben şu web sayfalarında gezinirken şifre girmekten bıktım hani şu otomatik hatırlama olayını nasıl ayarlicam, ben onu istemeden kapattım sanırım bilen varsa lütfen yardım etsin bana......
götveren araçlar/internet seçenekleri/içerik/otomatik tamamla ya gir orda seceneklere check at sora explorer i kapatip yeniden ac olmustur....