ultraslan_9 turkcell logosu tam ortaya oturmamis yildizlar pek olmamis ginede ugrasmisin not olrakak bi 3 felan
JOHN CAREW Bu resim küçük olduğu için yıldızlar,logolar net gözükmüyo.Şortun üzerinde BJK ve Puma logoları süper yapmıştım,ateşli.
götveren resim kucuk olduu icin fazla bise soylemiecem bi ss koyda bakalim oyunda nasi gozuko ayrica turkcell logosu gozume battı illk olarak belki fazla uzun olsundandirr........
JOHN CAREW Turkcell logosu uzun değil,normal.Tüm formalarda böyledir.Yukarıda söylediğim gibi bende FİFA 2005 yok.Onçun SS koyamıyorum.Besıktas38 arkadaşimiz denesin, SS koyacak.
JOHN CAREW Arkadaşlar!Lütfen şu resime bi bakın.Logonun normal olduğunu göreceksiniz! Resimde 46 Maras'ın ve benim yaptığım formalar var.Logoda hiç bir fark yok. :mad: