oguzkasirga Bildigim kadarıyla ADSL modemler ile normal telefon hatlarının aynı anda kulanılması için gerekli bi alet, ben PCI ADSL modem aldım yanında bu ufak splitter aletini verdiler fakat ben bu aleti bağlamadım ama telefon ve internete aynı anda sorunsuz erişebiliyorum bu işte bi kıllık var mı, bu arada Kanka_Smart kardes önceki cevabın için saol...
Kokane O dedigin daha ayri bisey. Bende ISDN aleti, DSL modemi, (o dedigin) Telekom aleti ve splitter var. Duvardan splitter'a, splitterdan telekom aletine (diyelim ismini bilmiyom:)), alette ISDN (telefon hattini) ve DSL'i ayiriyor.
götveren Orjinal Mesajı Yazan: muhammeddalyan onu bunu bilmem de benim hat bazen cızırtı yapıyo splitter alcaksanız önce deneyin bende de sorun war o konuda telefonla konusrken normal internet baglanti sesi gelio(paralel telefonda) ayrica gorusme yaparken netten dusuorummmm
tifosie Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn bende de sorun war o konuda telefonla konusrken normal internet baglanti sesi gelio(paralel telefonda) ayrica gorusme yaparken netten dusuorummmm iyi bağlantı ve kurulum yapılmamış o zaman bende kullanıyorum bende hiçbir cızırtı yok...