Orjinal Mesajı Yazan: GaNgBoY
Sorun tam olarak ne?Mouse ortada falan takılıyor yada alakasız yerlere mi gidiyor? Ve sadece netteyken mi oluyor? Eğer anlattığım gibiyse ProRat trojanı olma ihtimali çok yüksek.
baba sorun tam olarak şu;
-mause alakasız yerlere gidiyo bazen
-bazen çektiğim yöne gitmiyo
-çok nadir ben basmasam da sağ veya sol tuş tıklanmış gibi oluyo
-sadece internetteyken diil herzaman oluyo
-mause da problem olmadığından eminim test ettim başka pc de
norton 2005 i yükledim olmadı.
ne önerirsiniz??? :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: