tbozbas YA BEYLER BEN OYUNU YUKLEDIM SONRA FORMA PAKETLERINIF ELAN HALLETIM AMA PC YI KAPATIP ACITIGIM ZAMAN OYUN CD ISTIYOR. FORMA PAKETINDEN SANDIM OYUNU TEKRAR KURDUM AMA YINE PCIM KAPATINCA OYUNA GIRMIYO BANA YARDIM EDICEK YOKMU?