tramp_1905 Maste leauge de oyuncularını gelistiren arkadaslarımız war mı acaba hiç? Benim oyuncularım(roma) Cassano ve mancini dısında genc oyuncuların hıcbırı gelısmedi. Dier ikisi de cok dandık ozellıklerı birer ikiser arttı sadece cozen biri war mı?
aloneshooter 25 yaşın altındakilr gelişiyo sadece bi gelişenlerin özelikleri aydınlık gösterilio sağ tarafta
edeoo peki yapılan antremanların etkisi oluyormu. bir kereside antreman sonrasında bir tablo çıktı ve 25 yaş üzerindeki oyuncularımda gelişme vardı?
tramp_1905 abi biliyorum ben de 25 yas altındakılerin gelisince sarı renkle gosterıldıını falan ama ne bilim %9 accelaration arttı dio ama deisme yok. Bunu acıklayabılcek bırı war mı ne olunca gelisiyo adamlar. Surekli oynatuyorum ama herifler hep aynı.