ForzAKaaN önce mikrafonla sesinizi kaydedin adını FM_goalmono koyun ordan FM/data/sound un icine atın bu kadar basit!!!
Intimate_and_Freedom dostum dedigini yaptim ses gol olunca cikmadi ama sanki mac esnasinda hafif ce geliyo gibi yada banami oyle geliyo ne deliriyommu acaba :yikes:
ForzAKaaN wallah bunu 2 arkadaşım daha bana olmuo dedi ama başka 2 arkadaş da oluo dedi pek iyi bilemiorum belki eski sesi silmemişsindir!!!
Pentagram_15 olması gerek ama sesiniz oyun içinde biraz düşük kalıyo olabilir yani aha yüksek sesle bağırın birde uzantılarına dikkat edin kaydettiğiniz dosyaların
tugrul_unlu Ya benim oyunda hiç ses yok. Sadece yeni bir tane gol sonu sesi yükledim o çıkıyor. Onun dışında hiçbir ses yok. Ayarlardan da baktım Ses Var ikonu seçili. Neden böyle olur. Yardım pls
Pentagram_15 türkçe denen bazı sitelerin atık yamalarını yüklediysen ses sorunu yaşaman norma bende de olmuştu sil tekrar yükle düzeliyor veya match events orjinal dosyasını kopyala