Last_Blow **Merhaba arkadaşlar..Benim bilgisayarda simgelerle ilgili sorunlarım oluyor..Mesela geçen NBA 2005'in simgesi WINAMP'a geçmiş..Bugün de Internet Exloper'ın simgesi Football Manager'e gitmiş..Nedir sorun ??**