BEGBIE Arkadaşlar yeni sezon açtığım zaman oyunu kaldığım yerde kaydedemiorum başa dönüp ana menüden ayarlarını yapmam gerektiği gibi bi yazı çıkıyor bilgisi olan varsa ve cvp yazarsa sevinirim...