DiMuratti Gençlerbirliği formaları yaptım. Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. Gençlerbirliği 1: http://img32.exs.cx/img32/1951/genlerbirligi12ue.jpg Gençlerbirliği 2: http://img32.exs.cx/img32/6492/genlerbirligi20zw.jpg Gençlerbirliği 3: http://img32.exs.cx/img32/8296/genlerbirligi33hb.jpg Gençlerbirliği GK: http://img32.exs.cx/img32/4192/genlerbirligigk3em.jpg Screenshotlar: http://img85.exs.cx/img85/5112/genlerbirligi2gm.jpg
götveren güsel tebrikler ...resimlerdeki kalitesizlik jpg olusundan herhalde...gerceii daha iidir sanirim.......