btuncay arkadaşım bu gol değil. gol olması içi topun "tamamı" çizginin içerisinde olacak. dikkat edersen topun çok az bir kısmı çizgi üzerinde. o yan ağlara yakın olma durumuda oyundan kaynaklanıyor. adamların eli felan direklerin içinden geçiyor bazen.
Spocket bu gol değil zaten, gol olması için topun kalenin içinde olması lazım, burda kalenin dışında.