WETurka yaması için yapılan Şükrü Saraçoğlu stadyumunu yaptım. Base olarak Kashima stadyumunu kullandım.
**Stadyumdaki Yenilikler :**
- Kapalı tribüne gerçeğindeki gibi lacivert, açık tribüne ise sarı koltuklar ekledim.
- Kapalı tribüne gerçeğindeki gibi sarı merdiven, açık tribüne ise gri merdivenler ekledim.
- Yeni scoreboard ekledim.
- Yeni sağ dışı yeşil halı ekledim.
- Yeni yedek klubesi ekledim.
- Açık Tribüne taş üzerine oyulmuş Fenerbahçe yazısı ve amblemi ekledim.
**Stadyumdan Görüntüler :**
Maraton">http://img10.exs.cx/my.php?loc=img10&image=screen018qq.jpg>MaratonTribün
Açık">http://img26.exs.cx/img26/1876/screen022ab.jpg>AçıkTribün (01)
Açık">http://img66.exs.cx/img66/5111/screen039xe.jpg>AçıkTribün (02)
Kapalı">http://img94.exs.cx/img94/791/screen040of.jpg>KapalıTribün
Green">http://img11.exs.cx/img11/5508/screen058ca.jpg>GreenCarpets (Yeşil Halılar)
Bench">http://img96.exs.cx/img96/6763/screen065vp.jpg>Bench(Yedek Klubesi)