Beyler MANCHESTER istedigim trasfer parasini vermeyince istifa ettim. Okada emege 22 milyon pound.
Neyse suan KSK deyim vede supelige cikaricam insallah. yalniz sadece hami yi tansfer ettim bide bi iki isim daha digelei kabul etmiyor. Eger supe lige cikinca da boyle olcaksa hic oynamayayim. :rolleyes: . bu reytingi nasil arttia bilirim.
Yardim ci olusaniz sevinirim.....
Saygila
Birde kesinlikle gucsuz ama tuttugunuz bi takim secin. Iste ozaman menager oldugunuzu anliyorsunuz. buyuk takimlala dusunuyorumda simdi. Oyun nekada kolaymis.....