UfUk-Fb Adsl 256 kullanıyorum ve bazı siteler açılımıyor ve HTTP(Yasak) yazıyo bu yasakları kaldırmanın bi yolu var mı??
götveren bende de wardı ama hotmail vb bazi siteler acilmiodu ad-aware falan la halletmistim herhalde...
UfUk-Fb Yok abi öyle hotmail falan değil onlar açılıyo denedim crack,serial siteleri de çalışıo ama bi siteye girmek istedim pes4 full download diyodu oraya dedi