arkadaslar bu 4 buyuklerin ve avrupa kulüplerinin yamalarını yapan arkadasların elllerine saglık ancak bu formalar malesef master league modunda acılmıyorlar takımlar logosuz baska formalar la acılıyor yani new game de yapsanız olmuyor bunun bir cozumu var mı ? varsa bilen var mı ? bilen varsa anlatır mı ? anlatırsa sevinirim.