Arkadaşlar Joistick ve klavye de istediğim tuşları atayorum. Yaptığım ayarlar Pes4 ü her açıp kapadığımda bozuluyor. Her seferinde yeniden yapmak zorunda kalıyorum. Ekran çözünürlüğündede 1024*768 yapmama rağmen oyunu her yeni açışımda 800*600 e dönüyor. Bu ayarları sabitlemenin bir çözümü varsa buraya yazarsanız sevinirim. Teşekkürler..