nuzulmez Arkadaşlar Pes4'ün menülerinin %100 Türkçe versiyonu yapılacakmı? Bu konuda bir çalışma varmı? Bilen varsa buraya cevap yazarsa sevinirim.
alicandeniz valla benim bildiğim kadarıyla tsl patch çıkacak onda belki türkçe olur olmazsa sonradan kanaryagücü çıkarır