FIFA08 Alley-Oup tuşunu bılıyorum.ve söylüyorum.U ıle yukarı ok tuşuna aynı anda basın.top panya yada başka bır yere gıdecektır.teşşekkürlerınızı beklıyorum arkadaşlar.