iN-T-CoMe Arkadaşlar alttaki linkte terör örgütlerinin ve yandaşlarının web sitelerinin google yahoo gibi arama motorlarından bulunamaması için başlatılan bir kampanya var, ingilizce bir metne isminizi ve mail adresinizi yazıp yolluyorsunuz mutlaka herkesin yapması gereken birşey http://www.kampanyaturk.gen.tr/kampanya.php?id=25
aposey kesinlikle çok harika bir olay bence herkes buna destek vermeli bu kampanyayı başlatana da helal olsun
frankly Orjinal Mesajı Yazan: aposey kesinlikle çok harika bir olay bence herkes buna destek vermeli bu kampanyayı başlatana da helal olsun katılıyorum gerçekten çok hassas bir konu
iN-T-CoMe **NE YAZIK TERÖRE 30.000 CAN VERMİŞ BİR TOPLUMUN EVLATLARI OLARAK BU KADAR İLGİSİZLİK WALLA YAZIK ARKADAŞLAR HER BİLGİSAYARIN BAŞINA OTURDUĞUNUZDA 2 TANE E-MAİL ATIN.AZCIK DUYARLI OLUN ARKADAŞLAR.**
mazlumfirari aynen desteğimiz her zaman mevcuttur aslında türkler böle şeylere meraklıdır anketlere felan katılmaya
Felipe²°°³ Nasil Katiliyorsunuz ya orda Kampanyanin sona erdigini yaziyo? Kampanyamız 17 Aralık 2004 tarihinde sona ermiştir. Gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.