Nowitzki 41 beyler japon spikeri filefronttan indiriyom çok yavaş iniyor başka bildiğiniz site var mı???? :mad: :,( :confused:
terazi Orjinal Mesajı Yazan: Commander beyler japon spikeri filefronttan indiriyom çok yavaş iniyor başka bildiğiniz site var mı???? :mad: :,( :confused: wala ya çook ağır iniyor. yokmu daha hızlı olanı.
Vampire Bat ben de indiriyim dedim 129 mb da yarıda kaldı, link öldü galiba.. bu filefront kadar dandik site görmedim ne resume özelliği var ne de dosyaları parçaya bölebiliyorsun..
musty abi bu japon 12 kb iniyo bu ne yaa 4 saat yazıyo sovecem sımdı ınt cafedeyız zaten cdye cekecem dıye oturdum 4 saat dıyo ya ne bıcım sıte bu fılefront yaaa