Master League takımım Milan. Match Mode Players diye oynuyorum. En iyi forvet bana sorarsanız Ronaldo. Onun yanına da Henry. Ronaldinho da arkalarında oynatacaksınız. Defans olarak Roberto Carlos , Rio Ferdinand , Nesta , Stam. Vieria dörtlünün önünde orta sahada oynar. Solda Pires , sağda ise Beckham.