abi bak ben kendim bunu acikladim.... PES4 hareketleri adli baslikta topladim nasil yapman gerektigini amma ve lakin joystickler varya (gamepad diyorlar) (yada TR de kol`da deriz) iste onlarin nasil olmasi gerektigini anlattim bi arastirirsan....ögrenirsin...