dizzy aynı şeyi bende yaşıyorum ve bu çok sinir bir durum.
oyun pes 3 e göre çok çok daha hızlı buda oynanabilirliği azaltıyor.
bunun bir çözümü yokmudur arkadaşlar? nasıl yavaşlatabiliriz oyunu?
oynu 1024*768 de high detailde takılmadan oynuyorum ama çok hızlı be yaw.
oyunun read me dosyasında oyun hızlıysa resolutionu arttırın diyo ama bu oynanışı yawaşlatmıyor sadece daha çok kasıyor..
walla hiç tat alamaz oldum güzelim oyundan.millette çok yawaş çalışıyor diyo
hiç bir halt annamadım nası iştir.
şu hızı nasıl azaltabileceğimizi bilen varsa bi yardımcı olsun sevaptır dimi dizzy?