Geçen yıl fena bi performans ortaya koymayan Türk Telekom bu yıl resmen dağıldı... Ligde ilk 6 haftada galibiyetleri yok... Ligde kazanamayan takım Awrupa'da nası kazansın? Awrupa'da yaptıkları 4 maçı da kaybettiler... Böyle giderse düşecekler çnkü TbL'ye yeni çıkan Erdemir iyi oynuor we Dickel gibi süper bi pgleri war... Banwit de fena deil bakalım düşecekler mi? Sizce Telekom ne yapar? Bu arada Şemsettin geçen yıldan çok uzak bi performans sergilior şu ana kadar onun 20 sayı attığı bi maç görmedim...