balli79 tsl v.2 yaklaşık ne zaman çıkacak.cıktığı zaman yaptığınız o güzel faceleri tsl v.2 de görecekmiyiz .ayrıca EA yetkilisiyle yapmış olduğunuz sohbette cok güzeldi.bu sohbet hem bizim kalitemizide ortaya koydu.NE MUTLU BİZE SOCCERCENTER.
Hami(10) benzememiş pek zate n bu yüz yapma olayı çok gereksiz geliyor herkes yapıyor bişeyler sonra noluyor onlar bilmiyorum
Wolf Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) benzememiş pek zate n bu yüz yapma olayı çok gereksiz geliyor herkes yapıyor bişeyler sonra noluyor onlar bilmiyorum Evet ama bazıları hariç. Anasayfaya bakarsan göreceksin. :)
Hami(10) harbi ha işe yaramış bazı yüzler ben foruma girmekten hiç bakmamışım anasayfaya:D meğer yüzler işe yarıyormuş
ss_dennis Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) benzememiş pek zate n bu yüz yapma olayı çok gereksiz geliyor herkes yapıyor bişeyler sonra noluyor onlar bilmiyorum oha abi bun a benzememıs dıosan yusuf bence en ıyısı ama tabı gorduklerım arasında sımdı bazı arkadaslar alınmasın
Besiktas38 Orjinal Mesajı Yazan: PanterYusuf alin size sergenin face update'i Ben Bunu nasil inderecegim?????????????? (lütfen hemen cevap yazin :yikes: