aHHsen ya editörden gs ye futbolcuları aldım özellikle beckhamı aldım ve aldığım oyuncuları ve bütün futbolcuların özelliklerini 20 yaptım ama hala 1. değilim ben gibi bole yapan var mı? :applause:
mazlumfirari aynen daha edidör nasıl kullanılır merak edip denemedim bile manager ekleyi bile kullanmamak için herşeyi yapıyorum
*{Bå®ô$_1905}* Bnce de editör güshel bişey ama öyle yapınca ne zewki kalıo ki? Sen doldurursun istediğin kadar adamı takımına we kazanırsın bütün maçları , o zaman bence annamı kalmaz... O yüzden ben kullanmadım editörü!
RiposO ya adam istediği oyuncularıda almış artı tüm özellikleri 20 yapmış ama hedefine ulaşamamış... demekki cmde anlıyor senin ne maksadın olduğunu :)