1- konami yazısının yavaş gelmesi sisteminden kaynaklanıyor
2- Oyunun dvd versiyonunu internetten çektim ondada intro yok
3- menüler gayet hızlı
4- oyunun kayıtlarının her seferinde resetlenmesi oyunun .rar şeklinde kurmandan kaynaklanıyor bende böylebir sorun yok pes3 te c yi formatlayıp d de olan oyunu çalıştırınca senin gibi her seferinde ayarlar resetleniyordu