emre_acar1989 Arkadaşlar benim sistemde pes4 çalışırmı?? p4 1.8 256ddr 64geforcemx400 pes4 rahat çalışırmı çalışırsa hangi çözünürlükte çalışır? ---- yarın oyun alıcamda yeni oyunlar çalışcakmı ona göre alıcamda...
DIE hımm 1024*768 low a kadar çıkabilirsin bu sistemde medium hiçbi şekilde çalışmaz ki bizim sistemlerdede high olmuyo misal
badboy_t ewt işin zor ben benim kartla yani ati 9550 256mb ile nfsu2 yi neredeyse en kastırık şekilde oynarken pes4 de 1024*768 high da az da olsa yavaşlama olarak oynuyorum mediumda da oluyo low da ise bi kere baktım görüntüler bi acayipti dayanamadım.artık sen düşün nasıl çalışır.
m0K0k0 bende bugün alıcam hayırlısıyla inşallah çalışır bende celeron 1000 256mb ram 128 mb gf4 mx4000
PetRe sorun tek ekran kartı..ekran kartınız en az geforce4 128 mb ram li ise oynayabilirsiniz işlemci ve ram 2.planda
PetRe ekran kartı 1.planda geforce 4 128 mb ramli olmalı en az...işlemci 2.planda celeron 1100 veya p4 1.8 en az
ceza99 Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker bende bugün alıcam hayırlısıyla inşallah çalışır bende celeron 1000 256mb ram 128 mb gf4 mx4000 nerdeyse b1lg1sayarlar1m1zz ayn1...sadece ram 512 bnm...bnd low da b1le haf1f kas1oo.söyliim...bide bnm celeron 2.0
ceza99 ne manada söled1g1n1 bilmedigim için cvp veremiycem......ayn1 derken ekran kartlar1..ve celeron olmas1 bilgisayar1nin ayni oluo...hepsi ayn1 olca die bsy yok ..zate nerdeyse bilgisayarlar ayn1 dedm...tabi b_k manada da sölemss olabirisn ...yanlss anlamss da oabilirm
goti ekran kartı herşey= p 3 1000 256 sdram ati radeon 9600 xt bravo ed ve sonuç full detail 1024x768 (driver dan bütün özellikler kaliteye getirilmiş dikey senkronizasyon açık 16 x 8 x kaplamalar açık)0 kasılma mükemmel akıcılık hatta biraz hızlı bile geldi.yane olay ekran kartı.işlemci p 3 800 olsa sorun olmuyo.
Pentagram_15 Orjinal Mesajı Yazan: goti ekran kartı herşey= p 3 1000 256 sdram ati radeon 9600 xt bravo ed ve sonuç full detail 1024x768 (driver dan bütün özellikler kaliteye getirilmiş dikey senkronizasyon açık 16 x 8 x kaplamalar açık)0 kasılma mükemmel akıcılık hatta biraz hızlı bile geldi.yane olay ekran kartı.işlemci p 3 800 olsa sorun olmuyo. ekran kartına acıdım (o makina ona yakışmıyor)