Arkadaşlar ben fifayı yükledim sildim, yükledim sildim...TSL'li yada normal belgelerimdeki dosyayı silerek ismini değiştirerek,ne yaparsam yapayım olmuyor win'e atıyor.daha önceki versiyonlarda da yaptı ama 2-3 kere yükleyince çözülüyordu.Bunda olmuyor çözünürlük ayarlarını değiştirdim aklıma ne geliyorsa çözüm yok sizde varmı.