oyunu şöle denedik ve sorun yok denediğim pc confg.
1gb ram
80gb hdd
256mb 128bit asusv9520/TD fx 5200
amd 2.5
epox 8RDA3I anakart
Creative Live 5.1 ses kartı
>>>iLK deneme şeklimiz xp pro sp2li işletim sistemi directx 9c 66.79 nvidia
800*600 medium(high menülerde oyunda sekme) sonuç ekranda kayma çizgi çimler hareketli gibim hız sorunu yok bi saçmalık var
>>>iKince deneme direkt format baştan xp kurulumu sp2 mevcut gene:) directx 8.1b nvidia xp ne tanıdıysa yada 4x.xx serisi daha sonra
800*600 medium-high 1024*768 med-high sorun yok üste çıktıkça hafif kasılmalar var buna bazı arkadaşlar vay bea 1280*800 oynuyorum bea diyebilir ama bana göre kasıyo:)
sonuç çizgi yok kayma yok hız sorunu yok alın size enterasan bi yöntem pes3 deki çözümle aynı olay directx ve nvidia driverlarıyla bağlantılı anladığımız kadarıyla...
format atıp olmadı diyenlere sorumluluk kabul etmiyorum ben denedim oldu ama böle biline :yikes: