MONDRAGON Arkadaşlar sağ tıklayınca çıkan "Yeni" sekmesi bende kayboldu. Ekran kartının driverini yüklemiştim. Ondan sonra kayboldu. Uninstall ettim driveri ama hala yok. Ne yapabilirim?