PES4te PS2de arkadaşlarla 4 lü turnuva yapıyorduk 4 kişi ve takımlarımız bir gruptaydı 1-0 yenilirken 76. dakikada gol attım ve 1-1 berabere kaldık ama fikstüre baktığımızda 1-0 benim yendiğimi yazıyordu. Sizde de böyle hatalar oldu mu? Ben bayağı bi şaşırdım
*Sakın yanlış bakmışsındır başka maça bakmışındır demeyin ofsayttır felan demeyin o kadar da acemi değiliz yani.*