Inönüdeki cinayet olayından sonra ülkemiz için bir olmaması gereken korkunç bir olay daha... (Habertürkten)
7 yaşında arkadaş katili oldu
İzmir’de ilköğretim okulu öğrencisi 7 yaşındaki C.Ö. taso oyunu oynarken tartıştığı 9 yaşındaki Vedat Tekin’i bıçaklayarak öldürdü.
Olay, dün saat 11.30 sıralarında Yamanlar semti 7096 Sokak 46 numara önünde meydana geldi. Pazarcılık yapan Mardinli Sevim ve Selahattin Tekin çiftinin beş çocuğundan biri olan İmbatlı İlköğretim Okulu 4’üncü sınıf öğrencisi 9 yaşındaki Vedat Tekin, arkadaşı C.Ö. ile ‘taso’ adı verilen oyuncaklarla oynamaya başladı.
İddiaya göre Selçuk Yücel İlköğretim Okulu 2’inci sınıf öğrencisi C.Ö, sürekli galip gelen Vedat Tekin’le tartıştı. Vedat Tekin’in yumruklarına hedef olan C.Ö, evden meyve bıçağını aldı. Geri döndüğü sokakta Vedat Tekin’e bıçakla saldırdı. Kalbinin altından bıçaklanan Vedat Tekin, polisler tarafından kaldırıldığı Karşıyaka Devlet Hastanesi’nde yaşamını yitirdi. 7 yaşındaki C.Ö, ‘cezai ehliyetinin bulunmaması nedeniyle’ savcının talimatıyla ailesine teslim edildi.
HÜRRİYET