arkadaslar bilgisayarı tv ye aktarmak ıstıyorum arkablolarını taktım ekran kartının ayarlarından monitörüde açıyorum fakat tv de göstermiyor baska herhangi bir program lazımmı bunun için ekran kartım ati 9600 xt 256 mb
acil yardım ederseniz sevinirim