Derbiyi güshel bi oyunla kazandı FB 86-82'ydi sanırım... Ratko Varda her zmnki performansından uzaktı.. BJK'de El-Amin we Ellis maçın en iyileriydi.. FB'de ise her zmnki gibi Ömer-Mrsic-Salyers üçlüsü harikalar yarattı we onlara ara sıra Booker da katıldı.. Güshel galibiyet walla FB doludizgin gidior.. Bu arada maç öncesi kadrolar gösterilirken FB'deki 15 yaşındaki çocuk gözümden kaçmadı...