9600 pro su olupta bu atinin catalist 4.9 veya daha düşük sistem driveri yükleyen arkadaşlar.sizde overdrive özelliği çıkıyo mu merak ettim.bende 9600 xt bravo var.ilk aldıımda.içinden 3.8 driveri çıktı.overdrive yok tu. sonra 4.8i yükledim çıktı.dediim gibi chipsettle alakalı heralde olan varsa yazsın.çünkü overdrive özelliğini koymuşlar ama eski driveri koymuşlar kutuya tezat bi olay