Dabulu arkadaşlar bide şunu deneyin belgelerime kaydettiğiniz save dosyanızı BelgelerimSports InteractiveFootball Manager 2005/games içine atın
theozer arkadaşlar aynı cd ile bir arkadaşın bilgisayarda oynuyorum.eski save'i açıp devam ettim.başka bilgisayara kurdum sonra olmuyor.ikisinde de xp var ve türkçe karakter farketmiyor.ama ne olduğunu çözemedim.
RubenMartin ya abi bence orjinal sürümde böyle bi şeyin olmasına imkan yok.. Ben daha oyunu almadım ancak ilk kopyalar hep sorunlu oluyor benim öyle çok sorunum oldu. Ama baya bi sinir bozucu durum... :yikes:
oguzz ARKADAŞLAR bu sorun bendede vardı fakat çözdüm bakın c deki program files ın içindeki fm 2005 e girip içine user data klasörü ekliyorsunuz ekledikten yonra içine games ekliyorsunun bunun içine kaydedin oluyo :scn_onay: