bugün inkilap sınavı olcaktık soruları başka sınıftan aldık..
hoca geldi sınıfın sesinden gıcık oldu (zaten epey bi paranoyak kadın..)
çıkarın kağıtları dedi gitti ilkj sayfalardan sorular sordu
herkes 100 alıcam die düşünürken sıfırdan sıfır aldık..
sınıfça kararlaştırdık boş kağıt verdik bazı egoitler varmedi tabi kağıtlarını verenler çıkınca hopca onlara cvpları söylemiş:) deli olduk tabi...