bi bilgide ben weriiiiim.... ufak bise gosumee carptıı..rea madridle master league deimm...
raul sakatlandı 2 mac oynamadıı......ondan sorakı macta oynattım weeee
adam gercekteki gibi bacaında sargı beziyle oynuodu yaw...
coq gsl we gerceqciii bi yenilik bnce :)