6600 ına fifa 2005 i yükleyebilen varsa lütfen yardım etsin !!
oyun system klasörüyle PC'm de duruo zipleyip falan attım tele klasörleri dosyaları yerleştirdim yerlerine. oyun telefonun masaüstüne geldi sonra (otomatik olarak).
ama açılması için tıkladığımda açılmıyor.!!!!!!!
+oyunun klasörlerinde hiç .zip war mı indirdiğimde zipli dosyanın içinde bi daha zipli olarak 5 klasör varr